Žaidimas "Ganau, ganau aveles"

Nauja prekė

„Ganau, ganau aveles" – nuotaikingas žaidimas, lavinantis loginį mąstymą bei skatinantis skaičiuoti ir planuoti ėjimų sekas.

Žaidimo tikslas - surinkti kuo daugiau žolės koretėlių. Vaikai, kurie jau moka skaičiuoti, suskaičiuoja korteles. Žaidėjas, neapdairiai pasiėmęs kortelę su kirmėliuku, turi už baudą ją ir dar vieną kortelę atiduoti.

Smulkiau

Yra sandėlyje

Dėmesio: Paskutinė prekė atsargose!

19,99 € su PVM

Charakteristikos

Žaidėjų amžius nuo 5 metų
Žaidėjų skaičius 2-4
Žaidimo trukmė 20-30 min.

Apie prekę

Žaidimą sudaro:

8 keturių spalvų avytės ,

2 specialūs kauleliai,

1 šuo ,

1 saulė ,

1 žaidimo lenta ,

60 žolės kortelių (44 šviesios žolės kortelės, 4 iš jų su kirmėliukais nugarinėje pusėje ir 16 tamsių žolės kortelių) ,

žaidimo taisyklės.

Pasiruošimas.

Žaidimo lenta padedama stalo viduryje. 16 tamsių žolės kortelių išdėliojama ant 8 laukelių –po 2 ant vieno laukelio, žaidimo lentos centre. 44 šviesios žolės kortelės išdėliojamos žalia puse į viršų ant kitų žaidimo lentos langelių. Kiekvienas žaidėjas gauna 2 vienos spalvos avytes ir padeda jas ant dviejų iš keturių prieš jį esančių starto laukelių. Saulė padedama ant saulės starto laukelio, šalia lentos pastatomas šuo ir padedami abu kauleliai.

Vaikai meta kaulelį. Tas, kuriam pirmam iškrenta dvi avytės, ir pradeda žaidimą. Pradedantysis žaidėjas meta abu kaulelius ir atitinkamai eina. Abu veiksmus gali atlikti tiek viena, tiek abi avytės (kiekviena po vieną veiksmą).

Keletas veiksmų pavyzdžiai:

Žaidimo pabaiga

Žaidimas baigiamas, kai saulė grįžta į starto laukelį arba kai nebelieka žolės kortelių.

Rezultatai

Surinktas korteles žaidėjai sudeda į krūveles. Laimi tas žaidėjas, kurio kortelių krūvelė aukščiausia. Vaikai, kurie jau moka skaičiuoti, suskaičiuoja korteles. Žaidėjas, neapdairiai pasiėmęs kortelę su kirmėliuku, turi už baudą ją ir dar vieną kortelę atiduoti.