Žaidimas "Vargšas riteris"

Nauja prekė

Turnyrai su linksmais riteriais, drakonais ir klastingomis damomis – visas mokomojo kortelių žaidimo smagumas.

Žaisdami šį žaidimą, vaikai turi atkreipti dėmesį į riterio skydo spalvą ir formą (trikampį, keturkampį, šešiakampį, apskritimą), skydo herbą (pavaizduotą gyvūną) ir riterio jėgos ženklą – skaitmenį kortelės viršuje.

Smulkiau

Šiuo metu prekės neturime

14,99 € su PVM

Charakteristikos

Žaidėjų amžius nuo 6 metų
Žaidėjų skaičius 2-6
Žaidimo trukmė 30 min.

Apie prekę

Žaisdami vaikai mokosi pažinti geometrines figūras, grupuoti pagal požymius, skaičiuoti ir iš anksto planuoti savo veiksmus.

„Vargšas riteris" žavi žaidėjus savo paprastomis taisyklėmis – atsižvelgiant į vaikų amžių ir žinias galima pasirinkti ir sudėtingumo lygį.

Riterių kortos

Ant jų pavaizduoti riteriai. Nurodo, kokios formos ir spalvos skydą turi riteris, koks herbo gyvūnėlis pavaizduotas skyde ir kokio stiprumo riteris yra. Skydo formos: trikampis, keturkampis, šešiakampis ir apskritas.

Skydo spalvos: mėlyna, geltona, raudona, žalia.

Herbo gyvūnėliai: višta, varlė, kiškutis, sraigė.

Skaičiai 2, 4, 6 arba 8 ant riterio kortos rodo, koks stiprus šis riteris yra – kuo didesnis skaičius, tuo riteris stipresnis.

ŽAIDIMO EIGA

Žaidimą sudaro 4 turnyrai.

Pirmame turnyre vyksta 1 kova, antrame – 2, trečiame – 3, o ketvirtame – 4 kovos. Iš viso vyksta 10 kovų (1 + 2 + 3 + 4 = 10), kurių metu kiekvienas žaidėjas stengiasi surinkti kuo daugiau taškų. Po visų dešimties kovų (keturių turnyrų) skaičiuojami taškai ir paskelbiamas laimėtojas.

1-as turnyras

Stalo viduryje visiems gerai matomoje vietoje padedama atversta 1 kovos kortelė. Tarp savo turimų kortų suraskite tas riterio kortas, kurios atitinka bent vieną iš kovos kortelėje pavaizduotų požymių. Šie riteriai gali dalyvauti kovoje. Jeigu turite nors vieną tokį riterį, galite prie jo pridėti dar vieną ar keletą turimų jėgos kortų ir taip jį sustiprinti.

Pavyzdys

Ant atverstos kovos kortelės pavaizduota žalia vėliava ir višta. Kovoje gali dalyvauti riteriai, turintys žalią skydą arba skydo herbe pavaizduotą vištą. Šioje kovoje dalyvaujančių riterių skydo forma nėra svarbu.

Visi žaidėjai savo „kovojančias“ kortas užverstas padeda ant stalo ir uždengia jas ranka taip, kad kiti nematytų, kiek kortų kiekvienas padėjo. Visiems žaidėjams padėjus savo kortas, jos atverčiamos. Kiekvienas sudeda savo riterių kortų taškus ir taškų sumą pasako garsiai. Šį pirmą turnyrą laimi žaidėjas, surinkęs daugiausia taškų. Jis pasiima visų žaidėjų „kovojusias“ kortas ir pasideda prie savęs („asmeninis bankas“), su šiomis kortomis daugiau nežaidžiama. Jų taškai bus skaičiuojami žaidimo pabaigoje. Jei du ar daugiau žaidėjų surenka vienodą taškų skaičių, laimi tas, kuriam šiai sumai gauti prireikė mažiau kortų. Jeigu sutampa ir šis skaičius, visi žaidėjai savo kortas pasideda į savo „asmeninį banką“. Tie žaidėjai, kurie žaidė korta Riteris neatvyko!, pasiima ją atgal. Šia korta žaidėjas gali pasinaudoti bet kurioje kovoje, kai negali arba nenori kovoti.

1-as turnyras baigiamas. Pasibaigus pirmam turnyrui visi žaidėjai iš „banko“ pasiima tiek kortų, kiek atidavė (pvz., jeigu ant stalo padėjote 3 kortas, pasiimate 3 naujas).

2-as turnyras

Ant stalo dedamos 2 atverstos kovos kortelės (iš kairės į dešinę). Kiekvienas žaidėjas turi gerai apmąstyti, kurios riterių „+“ jėgos kortos dalyvaus pirmoje ir (arba) antroje kovoje (nes yra tokių riterių, kurie atitinka abiejų kovų kortelių požymius). Kiekviena kova žaidžiama taip pat kaip ir 1-ame turnyre. Vienintelis skirtumas – žaidėjai trūkstamas kortas iš „banko“ gali pasiimti tik po antros kovos.

Pavyzdys

Kovos kortelėse pavaizduota: šešiakampis skydas (1-a kova) – kovoje gali dalyvauti visi šešiakampį skydą turintys riteriai. Antroje kovos kortelėje (2-a kova) pavaizduotas keturkampis skydas ir sraigė – šioje kovoje dalyvauti gali visi riteriai, atitinkantys nors vieną iš šių požymių. Žalią skydą turintis riteris, kurio skaičius 8, gali dalyvauti arba pirmoje, arba antroje kovoje, nes jis atitinka abu požymius – reikia gerai apgalvoti, kurioje kovoje dalyvauti jam naudingiau.

3-ias turnyras

Ant stalo dedamos 3 atverstos kovos kortelės (iš kairės į dešinę). Dabar viena po kitos vyksta trys kovos. Kiekvienas žaidėjas privalo gerai apmąstyti iš karto trijų kovų eigą ir nuspręsti, kaip kuo tikslingiau paskirstyti savo turimas kortas visoms trims kovoms. Tik pasibaigus trečiai kovai, žaidėjai gali iš „banko“ pasiimti trūkstamas kortas! Patarimas. Kovos korteles, kuriomis jau nežaidžiate, užverskite, taip geriau matysite, kuris turnyras vyksta šiuo metu.

4-as turnyras

Ketvirtame ir paskutiniame turnyre ant stalo dedamos 4 atverstos kovos kortelės (iš kairės į dešinę). Dabar reikia apmąstyti iš karto keturių kovų eigą ir nuspręsti, kaip kuo tikslingiau paskirstyti savo turimas kortas visoms keturioms kovoms, kad pavyktų surinkti kuo daugiau taškų. Kaip ir anksčiau, visos kovos žaidžiamos viena po kitos.

Patarimas

Susirūšiuokite savo kortas iš kairės į dešinę taip, kaip ketinate jomis žaisti. Bet nepamirškite: jūs NEPRIVALOTE visuomet dalyvauti visuose turnyruose, kartais kovą geriau praleisti, kad kitame turnyre galėtumėte kovoti stipresnėmis kortomis (žaisti trimis kortomis iš karto, viename turnyre, yra efektyviau, nei po vieną – trijuose turnyruose).

ŽAIDIMO PABAIGA

Žaidimas baigiamas, kai įvyksta visi 4 turnyrai. Tada visi žaidėjai skaičiuoja taškus (iš „asmeninio banko“), pelnytus per visas 10 kovų.

VERTINIMAS

Skaičiuojami tik riterių kortų taškai: 2, 4, 6, 8.

Jėgos kortos neskaičiuojamos.

Vaikams, mokantiems skaičiuoti iki 100 ir daugiau, suskaičiuoti taškus nebus sudėtinga. Patarimas jaunesniems: suskaičiuokite savo kortų taškus iki 20 ir sudėkite į atskiras krūveles. Po to suskaičiuokite tas 20-ines krūveles ir prie jų pridėkite likusias kortas. Vaikas, kuris surinko daugiausia riterių taškų, laimi.

TAISYKLIŲ KEITIMO GALIMYBĖS IR SUDĖTINGUMO LYGIS

Jeigu žaidėjas per neapsižiūrėjimą padeda kortą, kuri neatitinka kovos sąlygų, jis privalo šią kortą pasiimti atgal! „Vargšas riteris“ gali būti žaidžiamas įvairiais sudėtingumo lygiais. Priklausomai nuo vaikų amžiaus ir jų žinių iš pradžių galima nenaudoti, pvz., „–“ ženklu pažymėtų jėgos kortų arba naudoti jėgos kortas tik su mažais skaičiais. Taip pat, kad vaikams būtų paprasčiau, pirmiausiai galima keletą kartų sužaisti tik 1-ą arba 2-ą turnyrus ir jau po to žaisti su 3 ir 4 atverstomis kovos kortelėmis.

...O dabar – sėkmės dalyvaujant didžiajame riterių turnyre!